Saturday, August 20, 2011

....inainte de sfarsit....

.....pffff , iar se sfarseste vara ! Ce n'am chef ......pentru ca imi place vara asta si mi-a placut fiecare vara , dar de fiecare data parca e altfel. Pana si de ziua mea a fost misto vara asta, pffff mii de felicitari, asta si cu ajutorul facebook f....l in c...r , dar in sensul misto :)..oricum e si naspa ca asa numai stii care-ti mai sunt prietenii ca ..sunt prea multi .
Oricum, vara nu s-a sfarsit si abia astept sa ajung intr-un loc in care am visat de mult sa ajung . Asa ca sa nu te miri Dane (ca oricum numai tu citesti blogul asta ) ca nu o sa mai scrii nimic iar pentru sase luni ca o sa fii amagit ca s-a terminat prea devreme. Dar totusi, pot reveni cu niste pozne de acolo ca am de gand sa fotografiez ceva, numai sa fiu si ajutat ...:).
In urma cu o luna si putin, sau putin inainte de o luna, mi-a venit in cap ideea sa-mi inchid blogul, asta ca mi se pare prea intim pentru mine. Inca ma mai gandesc sa fac asta ca nu ma mai vad in stare sa scriu prea multe destainuiri.

...ar merge inca o succesiune foto-motion...dar e o alarma falsa :)


....am gasit din nou...aceeasi melodie de care imi era dor :)

No comments: